معرفی عطر های جدید

ناسائو عطر جدید ۲۰۲۴

ناسائو عطر جدید ۲۰۲۴
ناسائو عطر جدید ۲۰۲۴ الفرد ریچی
آلفرد ریچی، یک خبره واقعی در سفر کردن با شخصیتی جذاب و متمایز ، حافظ داستان های بسیاری از هر دو نیمکره جهان، از سفر دیگری بازگشته است. این بار او از جزایر گرمسیری بازگشته، جایی که زمانی دزدان دریایی ریش سیاه در آن حکومت می کردند، جایی که مالکیت دولت های خارجی از زمان کلمب بارها و بارها تغییر کرده است، و گردشگری درجه یک بین المللی اکنون در آن شکوفا شده است.
“در حالی که ساعت 17:47 را نشان می داد، آلفرد ریچی خود را در سواحل ارام و شن های صورتی مسحور کننده باهاما خود را یافت.این بهشت ​​گرمسیری واقع در لبه اقیانوس اطلس، سمفونی از رنگ ها و فرهنگ ها را ارائه می دهد که شعله او را برانگیخته است.

ناسائو عطر جدید ۲۰۲۴

 

ناسائو عطر جدید ۲۰۲۴ الفرد ریچی از قلب باهاما

روح خلاق آلفرد ریچی از اینکه چگونه فرهنگ باهامایی با مهمان نوازی گرم و موسیقی موزون خود به طور یکپارچه با زیبایی های طبیعی ماسه ها و دریا ترکیب می شود شگفت زده شد. این یک تجربه حسی بود که شبیه هیچ تجربه دیگری نبود، و او می دانست که این  یک محیط عالی برای شاهکار بویایی بعدی اوست. او با دقت عطری را تهیه کرد که ذات این پناهگاه گرمسیری را در بر می گرفت و نام آن را به افتخار مکانی که قلب او را تسخیر کرده بود، ناسائو گذاشت.

خلق نت های ناسائو

در ناسائو، الفرد ریچی نت‌های بالایی را با طراوت نسیم اقیانوس، با ته رنگ میوه‌های گرمسیری شیرین و گرمای لطیف ادویه‌های باهامایی ترکیب کرده است.

این عطر برای همیشه یادآور زیبایی و فرهنگ باهاما خواهد بود.

جایی که شن ها سرخ می شوند و امواج زمزمه می کنند.
نت های تشکیل دهنده ناسائو:

نت آغازی: تمشک، ترنج، نارگیل و گلابی

نت میانی: خامه فرم گرفته، اسطوخودوس و پرالین

نت پایه: عنبر، وانیل، سدر، مشک و خزه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *