معرفی عطر های جدید

رازهایی که زنان در مورد عطرهای مردانه فاش می کنند

یکی از رایج‌ترین سوالات برای افراد تازه‌کار در دنیای عطر این است که آیا عطر مورد علاقه‌ی آن‌ها برای همسر یا شریک زندگی‌شان نیز جذاب است؟ و جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان کدام اند؟

واقعیت این است که به‌عنوان کسی که از استفاده از عطر لذت می‌برد و در محیط‌هایی که افراد از عطر استفاده می‌کنند حضور دارد، همیشه سعی کرده‌ام عطرها را با دیدی بی‌طرفانه و بدون تأثیر از جنسیت یا سلیقه شخصی قضاوت کنم.

به‌عنوان زنی که عاشق هنر عطرسازی است، همیشه به دنبال عطرهای محبوب مردانه بوده‌ام. باید اعتراف کنم که به تنوع بالای عطرهایی که مردان می‌توانند انتخاب کنند حسادت می‌کنم!

در این مسیر، با برخی عطرهای بسیار خلاقانه و فوق العاده آشنا شدم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که برخی از عطرها در کلکسیون عطر هر مردی باید حضور داشته باشند. من در این مقاله می‌خواهم نگاهی زنانه به برخی از عطرهای مردانه داشته باشم که نه‌تنها توسط مردان، بلکه توسط زنان نیز تحسین می‌شوند.

این لیست به ترتیب خاصی تنظیم نشده است. همه این ادکلن ها را می توان عطر جذب کننده زنان معرفی کرد. برخی از این عطرها جذابیت بالایی دارند و برخی دیگر عطرهای مردانه است که مورد علاقه زنان هستند.

 معرفی جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان

عطر دیور ساواج الکسیر 

از زمان معرفی در سال 2021، دیور ساواج الکسیر توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند! در حالی که خط عطر Sauvage همیشه محبوب بوده است، این نسخه خاص با نگاهی مدرن به عطرهای کلاسیک آرایشگاهی، خود را از سایر نسخه‌ها متمایز می‌کند. فرانسوا دماشی با استفاده از اسطوخودوس تازه و معطر، گریپ‌فروت و چوب صندل، شاهکاری خلق کرده است که به‌راحتی نمی‌توان از آن دل کند. این عطر نه‌تنها برای مردان جذاب است، بلکه زنان نیز به شدت از آن استقبال می‌کنند.

نت‌های اصلی: هل، گریپ‌فروت، اسطوخودوس، شیرین‌بیان، چوب صندل، پچولی، وتیور هائیتی.

با توجه به قیمت بالای این ادکلن بسیاری از افراد به ادکلن های مشابه این شاهکار روی آورده اند. در میان همه ی مشابه های دیور ساواج الکسیر ادکلن اسد لطافه مانند گوهری بی نظیر می درخشد با قیمتی اقتصادی و ماندگاری خوب و رایحه ای بسیار نزدیک به دیور ساواج الکسیر. ادکلن اسد هدیه برند لطافه برای عاشقان ساواج الکسیر است.

عطر نیشان هاندرد سایلنت ویز

نیشان با این عطر بی‌نظیر سفری لذت‌بخش برای عاشقان عطر ایجاد می کند. این عطر شامل رایحه‌ای دلنشین از گل‌های سفید، همراه با پایه‌ای از چوب صندل و وتیور است که حس تمیزی و صابونی خاصی را ارائه می‌دهد. با اینکه این عطر یونیسکس است، اما بیشتر حس مردانگی دارد و تصویری از مردی آراسته و مرتب را تداعی می‌کند. این عطر برای مردان در دهه‌های 30 تا 50 مناسب است و زنان نیز از بوی آن لذت می‌برند.

نت‌های اصلی: یاس، گل خطمی، وانیل، چوب صندل، وتیور.

عطر شنل بلو د شنل ادو پرفیوم

این عطر کلاسیک از خانه‌ی شانل همچنان جایگاه خود را در میان عطرهای آبی حفظ کرده است. Bleu de Chanel با رایحه‌ای از مرکبات و نت‌های چوبی، هم برای مردان و هم برای زنان جذاب است. این عطر شخصیتی قوی و در عین حال دلپذیر به مردی که آن را می‌پوشد می‌بخشد و زنان نیز از بوی تند و مردانه‌ی آن لذت می‌برند.

جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان

بسیاری از افراد، آرماف کلاب د نویت بلو ایکونیک را نسخه‌ای اقتصادی و باکیفیت از بلو شنل می‌دانند. ادکلن های برند آرماف همگی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

نت‌های اصلی: گریپ‌فروت، نعناع، ترنج، یاس، کهربا، سدر.

آکوا دی پارما بلو مدیترانو فیکو دی آمالفی

این عطر ایتالیایی با ترکیب برگاموت و انجیر شیرین، حسی تازه و میوه‌ای را ارائه می‌دهد. Fico di Amalfi عطری یونیسکس است، اما مردان بیشتر از آن استفاده می‌کنند. این عطر برای استفاده روزانه در فصل تابستان عالی است و دوام خوبی روی پوست دارد.

نت‌های اصلی: برگاموت، انجیر، سدر.

ادکلن رمز لطافه سیلور

این عطر از برند لطافه که در امارات تولید می‌شود، به دلیل رایحه‌ی شبیه به Ultra Male از JPG محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ادکلن رمز لطافه سیلور با رایحه‌ای از نعناع و مرکبات شیرین، عطری کاملاً مردانه است که زنان نیز از آن بسیار استقبال می‌کنند. این عطر برای استفاده در تمامی فصول مناسب است و رایحه‌ای ملایم از چوب در پایان روز به جا می‌گذارد.

جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان

نت‌های اصلی: گریپ‌فروت، کهربا، نعناع، مریم‌گلی، مشک، وانیل.

عطر ژان پل گوتیه اسکندل مردانه

جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان

این عطر با ترکیب رایحه‌های شیرین و کاراملی، حس اغواکننده و قوی‌ای دارد. کارامل در این عطر با وتیور ترکیب شده و تعادلی زیبا بین حس مردانگی و شیرینی ایجاد کرده است. Scandal Pour Homme عطری است که بسیاری از زنان از آن لذت می‌برند و برای برخوردهای نزدیک بسیار مناسب است.

نت‌های اصلی: مریم‌گلی، کارامل، فلفل تونکا، وتیور.

ادکلن پاکو رابان وان میلیون

ادکلن پاکو رابان وان میلیون ترکیبی از مرکبات و رایحه‌های گل‌های سفید با پایه‌ای از چرم خامه‌ای است. این عطر اعتماد به‌نفس مرد را به‌خوبی نشان می‌دهد و برای زنان نیز جذاب است.

جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان

نت‌های اصلی: مرکبات، گل‌های سفید، چرم، کشمیران.

رایحه‌ی چرم نرم و کشمیر نیز به خوبی با سایر نت‌ها ترکیب شده بود و به عطر حس رسمی و جذابی می‌بخشید.

ادکلن هرمس تق هرمس

اگر فکر می‌کنید که من به عنوان یک زن، عطرهای چوبی را دوست ندارم، سخت در اشتباهید. این عطر فوق‌العاده از Terre d’Hermes من را شیفته خود کرد. ترکیبی از رایحه‌ی عود، خزه بلوط و بنزوئین، حس گرمی و راحتی را منتقل می‌کند.

نت‌های اصلی: پرتقال، نت‌های چوبی، خزه بلوط و بنزوئین

 ادکلن بدیع العود لطافه

این عطر، دیدگاه من را نسبت به عطرهای عود به کلی تغییر داد. ادکلن بدیع العود، رایحه‌ای تازه و مدرن از عود را ارائه می‌دهد. برخلاف بسیاری از عطرهای عود که سنگین و خفه کننده هستند، این عطر رایحه‌ای مردانه و در عین حال پیچیده دارد.

ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر

این عطر، یکی از بهترین عطرهای مردانه است که تاکنون تجربه کرده‌ام. ترکیبی از رایحه‌های شیرین، الکلی و گرم، حس لذت و سرخوشی را ایجاد می‌کند. رایحه‌ی پرالین، دارچین و کنیاک، ترکیبی بی‌نظیر و ماندگار را به وجود آورده است.

بای کیلیان آنجلز از جملع آن عطرهای گران قیمت و لوکس است. ادکلن خمره لطافه یکی از بهترین نسخه مشابه این ادکلن است. که از کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.

  • ادکلن خمره لطافه با رایحه شیرین و جذاب خود یکی از بهترین عطر ها برای جذب زنان است.

بهترین عطر مردانه برای جذب زنان

 وقت آن است که به دنبال عطرهای جدید و متفاوت باشید. دنیای عطرها بسیار گسترده است و عطرهای متنوعی با رایحه‌های جذاب وجود دارد.

اگر می‌خواهید نظر زنان را به خود جلب کنید، انتخاب عطر مناسب بسیار مهم است. عطر مناسب، می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و جذابیت شما را دوچندان کند. با یک انتخاب خوب آن عطر را به امضای خود تبدیل کنید.

در تماس اول رایحه یک عطر خوب می تواند بیشترین تاثیر را در حواس شما بگذارد. خاطر بویایی افراد از بقیه حواس ماندگارتر است و با گذشت مدت طولانی هنوز در خاطر افراد می ماند.

برای انتخاب جذاب ترین عطر مردانه از نظر زنان شما می بایست سلیقه خود را نیز در نظر بگیرید. اگر از رایحه عطری لذت نبرید مسلما استفاده از آن برای شما خوشایند نخواهد بود.

ما در فروشگاه بالوپین متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود هستیم. به همین دلیل، ما ضمانت اصالت کالا را برای تمام محصولات خود ارائه می دهیم. در صورت فیک بودن محصول خریداری شده، ادکلن از شما پس گرفته خواهد شد و تمامی هزینه ها از جمله هزینه پست و  ادکلن خریداری شده به شما برگشت داده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و یا اینکه از طریق  لینک واتساپ موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *