معرفی نت ها

نت چرم در عطر + معرفی بهترین عطرها با رایحه چرم

اسانس بوی چرم در عطر سازی، جشن نرمی، لطافت و شخصیت لوکس آن است. این رایحه تلاش می کند تا جوهره چرم  را به تصویر بکشد. نت چرم در عطر یک کیفیت ملایم چرمی را با اشاره هایی از گرما و یک نرمی پودری، تقریباً خامه ای ترکیب می کند، که حس ظرافتی آرام و لذت حسی را به عطر می بخشد.

نت چرم در عطر چگونه بکار می رود؟

چرم در عطر معمولاً از طریق ترکیبی از ترکیبات آروماتیک مصنوعی به دست می آید. این اجزا اغلب شامل نت های مشک، چرمی و پودری هستند تا تصور بافت ظریف و صاف چرم را ایجاد کنند. ایجاد یک رایحه چرم شامل تعادل دادن به ویژگی های غنی و لمسی آن با نت های دیگر برای ایجاد یک عطرپیچیده و جذاب.

Suede

زمینه تاریخی:

استفاده از رایحه های شبیه چرم در عطر سازی، یک ویژگی مدرن است. که منعکس کننده علاقه رو به رشد این صنعت در گرفتن جوهره مواد لوکس و ترجمه آنها به تجربیات بویایی است. رایحه چرم بخشی از روند گسترده تر به سمت نت های چرمی نرم تر و ظریف تر در عطرها است.

اهمیت فرهنگی:

در قلمرو رایحه ها، رایحه چرم اغلب نماد ظرافت مدرن است. عطر صاف و پودری آن اغلب با تجمل، پیچیدگی و حس گرمی صمیمانه مرتبط است. این رایحه برای کسانی که رایحه هایی را دوست دارند که حس لوکس آرام، راحتی لمسی و سبک معاصر را برمی انگیزند، جذاب است.

عطر چرمی چیست؟ و تفسیر آن در صنعت عطر سازی

در عطر سازی معاصر، رایحه چرم برای شخصیت نرم و ظریف خود استفاده می شود. اغلب در ترکیب هایی که هدفشان ایجاد حس پیچیدگی، شهوانی و ظرافت مدرن است. این رایحه در عطرهای چوبی، گلدار و حتی برخی از عطرهای شرقی یافت می شود، جایی که حالتی از لوکسی را به عطر اضافه می کند. رایحه چرم جیر با سایر عناصر نرم، مشک و چوبی، رایحه هایی را ایجاد می کند که ظریف و صمیمانه هستند.

 عطرهای معروف با رایحه چرم :

رایحه چرم، در حالی که یک ماده اصلی در عطر سازی سنتی نیست، در چندین عطر مدرن و خاص بکار میرود.

به عنوان مثال، Tom Ford’s Tuscan Leather از این رایحه برای اضافه کردن یک بعد صاف و پیچیده به نمایه چرم جسور خود استفاده می کند.

عطر دیگر، Bottega Veneta’s signature scent، یکی از نمادهای رایحه چرمی با سبک کلاسیک و نرم است که با نت‌های چوبی و مشک ترکیب شده و رایحه‌ای لطیف و پیچیده ایجاد می‌کند.

ادکلن آزارو پورهوم عطری کلاسیک با راحیه چوبی و چرم. با اولین اسپری از این ادکلن رایحه چرم آن را می توانید حس کنید. این عطر با گذشت مدت زیاد از تولیدش همچنان محبوبیتش را حفظ کرده و یکی از ماندگارترین عطر های مردانه بازار است.

خرید عطر اورجینال از بالوپین

ما در فروشگاه بالوپین متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود هستیم. به همین دلیل، ما ضمانت اصالت کالا را برای تمام محصولات خود ارائه می دهیم. در صورت فیک بودن محصول خریداری شده، ادکلن از شما پس گرفته خواهد شد و تمامی هزینه ها از جمله هزینه پست و  ادکلن خریداری شده به شما برگشت داده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و یا اینکه از طریق چت باکس موجود در سایت با آنها در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *