3 (امتیاز از 24 خریدار)

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت آنتولد | Armaf Club de Nuit Untold

حجم

۱۰۵ میل

نوع عطر

ادوپرفیوم EDP, زنانه-مردانه

محصولات مرتبط

  • عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت آنتولد در سال ۲۰۲۲ به بازار آمد، یک عطر چوبی و شیرین است که هم برای مردان و هم زنان طراحی شده و به عنوان عطری خاص و جذاب شناخته می‌شود.
  •  آرماف کلاب د نویت آنتولد شاهکاری از ترکیب رایحه‌های پیچیده و ماندگار است که برای لحظات خاص و خاطره‌انگیز خلق شده است. رایحه‌ای شیرین و اغواگر که مرز بین عطر مردانه و زنانه را در هم می‌شکند و برای فصول سرد سال، انتخابی بی‌نظیر است.
  • عطر آرماف کلاب د نویت آنتولد به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های اقتصادی برای عطر لوکس باکارات رژ 540 است. بسیاری از علاقه‌مندان به عطر، رایحه‌ی این دو عطر را بسیار به هم شبیه می‌دانند. هر دو عطر، رایحه‌ای گرم، شیرین و اغواگر دارند و از نت‌های مشابهی استفاده می‌کنند.

شما عزیزان می توانید کلیه محصولات آرماف را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا در سایت بالوپین خریداری کنید.

تشریح رایحه عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت آنتولد

در ابتدا زعفران و گل یاس، ترکیبی دلنشین و فریبنده را ایجاد می‌کنند که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این ترکیب، رایحه‌ای کمی تلخ و شیرین را به عطر می‌بخشد.

در نت‌های میانی کهربا و عنبر، به عطر عمق و گرمی بخشیده و رایحه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورند. این دو نت، رایحه‌ی اصلی عطر را تشکیل می‌دهند و به آن حس لوکس و گرمی می‌دهند.

در نت پایه چوب صندل و مشک، رایحه‌ای گرم و چوبی به عطر می‌دهند که حس آرامش و اطمینان را القا می‌کند. این نت‌ها، ماندگاری عطر را افزایش داده و رایحه‌ای پیچیده‌تر به آن می‌بخشند.

کلاب د نویت آنتولد بیشتر مناسب چه افرادی است؟

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت آنتولد به دلیل رایحه‌ی گرم و شیرین خود، بیشتر برای محیط‌های غیررسمی و دوستانه مناسب است و ممکن است برای محیط‌های کاری رسمی کمی سنگین باشد.

با وجود یونیسکس بودن این ادکلن اما بیشتر می توان آن را برای خانم ها مناسب دانست. شباهت زیاد این ادکلن به باکارات رژ 540 خود گویای این واقغیت است.

رایحه‌ی گرم و شیرین این عطر، آن را برای استفاده در شب و اوقات فراغت بسیار مناسب می‌کند.

 

حجم

۱۰۵ میل

نوع عطر

ادوپرفیوم EDP, زنانه-مردانه

طبع

گرم و شیرین

گروه بویایی

چوبی شرقی

پراکندگی

خوب

ماندگاری

خیلی خوب

فصل استفاده

پاییز, زمستان

برند

ارماف

کشور مبدأ

امارات متحده عربی

نت اولیه

زعفران, یاس

نت پایانی

رزین, سدر

نت میانی

چوب عنبر, عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت آنتولد | Armaf Club de Nuit Untold”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *