حجم

۹۰ میل

جنسیت

مردانه-زنانه

نوع عطر

ادوپرفیوم EDP

طبع

گروه بویایی

چوبی معطر

فصل استفاده

بهار, تابستان

برند

لطافه

کشور مبدأ

امارات متحده عربی

نت اولیه

اناناس, زعفران

نت میانی

صنوبر بلسان, یاس

نت پایانی

چوب اگار, سدر, عنبر

  • عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه، عطری است که شما را به قلب شرق می‌برد؛ جایی که رایحه‌های چوبی و معطر با هم آمیخته می‌شوند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برایتان به ارمغان می‌آورند.

با اسپری کردن قائد الفرسان لطافه، خود را در دل کویر گرم و سوزان تصور کنید. رایحه‌ی گرم و شیرین آناناس، همراه با نت‌های چوبی و ادویه‌ای، حس آرامش و قدرت را به شما منتقل می‌کند. این عطر، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال عطری متفاوت و ماندگار هستند.

  • ادکلن قائد الفرشان لطافه، شما را به قلب سرزمین‌های عربی و رایحه‌های گرم و شرقی می‌برد. این عطر چوبی معطر، با ترکیبی بی‌نظیر از نت‌های میوه‌ای، گل‌ها و چوب، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از عطر را برای شما رقم می‌زند.

 خرید عطر ادکلن قائد فرسان با توجه به کیفیت بی نظیر آن مانند سایر محصولات لطافه بسیار مناسب است. برای خرید قائد فرسان لطافه سفارش خود را در سایت بالوپین نمایندگی برند لطافه ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

حال و هوای رایحه عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه

عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه شما  را در هاله آناناس پررنگی که با زعفران پر شده نگه می دارد. رایحه اناناس همواره در نت های مختلف عطر خود را نشان می دهد.

اگر از طرفدار های ادکلن های میوه ای شیرین هستید این ادکلن گزینه مناسبی برای شما است. این ادکلن در خانواده عطر های میوه ای، چوبی که رایحه گرم و ادویه ای دارند دسته بندی می شود.

نت آبدار این عطر، آناناس است که بیشترین اثر را هنگام بوییدن ادکلن قاید الفرسان لطافه حس می کنید. برخی می گویند فوق العاده آبدار و غنی است، در حالی که برخی دیگر ممکن است این احساس را داشته باشند که رایحه کمی صاف و شیرین دارد. 

قائد الفرسان لطافه، عطری است که سنت و مدرنیته را در خود آمیخته است. این عطر با ریشه‌های عربی، به سمت رایحه‌های گرم و شرقی تمایل دارد و در عین حال، نت‌های میوه‌ای استوایی به آن طراوت و شادابی می‌بخشند. این ترکیب منحصر به فرد، باعث شده است که قائد الفرسان لطافه برای هر سلیقه‌ای جذاب باشد.

نقاط مناسب بدن حهت اسپری کردن این ادکلن

برای ماندگاری بیشتر عطر  و اینکه نیاز به استفاده مجدد را به حداقل برسانید، روی نقاط نبض خود در پشت گوش‌ها، در پایه گردن و روی مچ دست و همچنین نواحی گرم‌تر بدن تمرکز کنید. پشت زانو و داخل آرنج. اینها بهترین مکان ها برای استفاده از عطر شما هستند زیرا رایحه با گرمای بدن شما تشدید می شود.

قیمت و خرید قاید الفرسان لطافه

ادکلن های برند لطافه از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستد به طوری که اکثر جامعه مشتری ادکلن توانایی خرید محصولات  برند لطافه را دارا هستند و از نظر کیفیتی هم در درجه کیفی بسیار خوبی می باشند پس اگر قصد خرید این محصولات را دارید بدون نگرانی می توانید خرید کنید.

حجم

۹۰ میل

جنسیت

مردانه-زنانه

نوع عطر

ادوپرفیوم EDP

طبع

گروه بویایی

چوبی معطر

فصل استفاده

بهار, تابستان

برند

لطافه

کشور مبدأ

امارات متحده عربی

نت اولیه

اناناس, زعفران

نت میانی

صنوبر بلسان, یاس

نت پایانی

چوب اگار, سدر, عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن قائد الفرسان لطافه | Qaed Al Fursan Lattafa”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *